Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nathanp 2009.07.03. 11:30

Hetvennyolc

A közértes Feri nyert egy verdát. Aztán el is veszítette. A köztes hétvégén meg boldog Fabia-tulajdonos volt, de legalábbis hol a kocsival, hol az árával sakkozott fejben. A Gabika mondjuk alapban meg akarta tartani, ha latinvörös vagy feketemágia gyöngyház. Azt mondogatta, azok mennek a személyiségéhez. A vörös, mert van benne tűz, a fekete meg az örök elegancia. A Feri szerint öreg a Gabika már kurvának, a feketébe' meg belerohadnak nyáron, hiába a kondi, de amúgy is mindegy, tuti, hogy alap fehér lesz, a nyereményautókkal nem sokat szaroznak. De ez nem derült ki, mer' a marhája elhagyta az akciós lottószelvényét.

A Ferinek mindig is megvolt a véleménye a tárgynyereményekről. Még a betétkönyves időszakban, amikor a tévében mutogatták a szerencséseket, hogy lám-lám Takácsné Szabó Piroska földrajztanárnő valahonnan az isten háta mögül nyert egy panelketrecet valami pesti fakótelepen, mert így hívta a pesti házgyári gettókat, se' kert, se' egy fa, minden csupa szürkeség, élne ott a faszom, a Szomszédokat is úgy nézte, pedig akkor már színestévé volt, hogy szánalmas az a szürkeség. Ráadásul meg volt győződve róla, hogy minden ilyesmi le van zsírozva, lófaszt húzzák ki a sok százezerből pont a kamerába megszeppenten nyilatkozó hétköznapi embert, biztos csak színészek azok, az egész csak színjáték. Aztán valami régi 'bányai spanja úgy jó tíz éve nyert egy vévé pólót valami akciós lottószelvénnyel, látta is a verdát, igaz, totál fapad volt, még az első ablakokat is tekerni kellett, és persze sima fehér volt, de tényleg nyerményautó volt. A haverja mondjuk nem nagyon értette, hogy miért mondja a Feri, hogy na, azért mégsem lakás ez, bazmeg.

Ráadásul a Ferit sosem érdekelte a lottó, a Gabika régebben hébe-hóba vett szelvényt, azt' a húzások előtt mindig elkezdett álmodozni, hogy miket venne a százmilliókból, ilyen-olyan házakat, meg balatoni nyaralót képzelt el, meg hogy a Ferivel elmenne Rióba, a karneválra, arra mindig úgy vágyott. Ilyenkor a Ferit is álmodoztatta, hogy ő mit csinálna ennyi pénzzel, de az csak beidegesedett, mer' eszébe jutott, hogy a kistehert lassan már le kellene cserélni, meg kisbolt-hálózatot építene a térségben, ami régi vágya volt, azt' ahogy elképzelte, hogy mi lóvé lenne ez, rájött, hogy mennyire nincs annyi lóvé, és a végén rá is mordult a Gabikára, hogy csak felbassza a téma, úgyse' nyernek. Nem is nyertek.

Most is csak a postás asszony unszolására vett egy lottót, mikor a csekkeket adta fel a Metróba menet Tatabányán, azt is csak harmadikra, először csak mömmögött, hogy nem kéri, aztán rákérdezett, hogy maga jutalékba' van, vagy mi, hogy ennyire kínálgatja, végül csak azért állt rá, mert a nő annyira mondogatta, hogy óránként egy újaatót' sorsolnak. Vagy egy hét is eltelt, mire megint eszébe jutott a dolog, pont reggel, induláskor, azt' odaadta a Gabikának a szelvényt, hogy van itt ez a dolog, hagyta magát rádumálni, bár biztosan feleslegesen, csak hatszáz forintja bánja, de azért nézze meg a Gabika a számokat, legyen egy reménykedős órája, addig is elfoglalja magát. Azt' úgy nagyjából két óra múlva, mikor épp' a pékkel veszekedett, hogy Sanyikám, bazmeg, hova emeled már a kifli árát, meg lófaszt vajas ez, nehezéket kell rátennem, bazmeg, mer' semmi anyag nincs benne, csupa levegő, jön egy huzat, azt' viszi a kiflit, bazmeg, mikor csöngött a telefonja. A Gabika volt az, pattintotta is volna, hogy hagyja most, mert tárgyal, de a visítástól, hogy Ferííííí, nem nagyon tudott megszólalni, amikor meg igen, akkor is csak annyit, hogy nebasszameg, baleset ért, Gabikám. Aztán csak aházott, ahogy a felesége hadarta a hírt, hogy kétszer is ellenőrizte, sőt a 'bányai postát is hívta, ahol ki vannak függesztve a nyertesek, és tényleg az ő szelvényük, már a postán is izgatott volt mindenki, mert délután kettő és három között az ő kuncsaftjukat húzták, amilyen még soha nem volt. A végén a Feri meg csak annyit mondott, hogy jóvanna', mer' nagyon nem akarta, hogy a Sanyipék levágja, hogy lóvé állt a házhoz, az rontaná a tárgyalást, szóval még baszakodott kicsit a finompékárukon, de azt már csak úgy módjával.

Na, ez volt pénteken. A hétvége meg azzal telt, hogy a két és fél misi sorsán gondolkodjanak, meg persze a Gabika elújságolja a közeli barátoknak a jó hírt. Meg az utcában lakóknak. Meg akivel éppen összefutott. Azok meg nem voltak kevesen. Fél Tarda. És további ismerősök. Még soproniak is. A Feri végül rá is szólt, hogy a Blikket nem akarod hívni, Gabikám, amire a felesége eltűnődött, hogy miért, szerinted kijönnének, jaj, akkor előtte fodrászhoz kell mennem. A szelvényt meg hol simítgatta, hol a mellére szorította. Hétfőn pedig odaadta a Ferinek, hogy menjen Pestre a központba, azt' mutassa be, meg minden. Ő állítja, hogy odaadta. A Feri meg, aki két óra múlva hívta a Csalogány utcából, hogy lehet, hogy csak oda akarta adni, állította, hogy ha mégis, akkor a felső zsebében kellene lennie a szelvénynek, de nincs. A forgalmiba' se, amit szintén ott tart. Aztán elsorolta a már majdnem síró Gabikának, hogy merre járt. Megállt még a boltnál. Szart egyet az ÖMV-n. (Erre a nyeremény-ügyintéző persze köhintett egyet az asztala mögül.) Szart még egyet már majdnem Pesten az Agipon. Mit csináljon, ha egyszer ideges volt. Ráadásul ott papír sem volt, szóval ki kellett osonnia a Ducatóhoz. Hogy az ingzsebébe benyúlt-e? Nem tudja. Aztán, bár tanácstalan volt, megnyugtatta az irodistát, hogy meglesz az, legfeljebb visszajön, no, és bocsánat, de hol a mellékhelyiség.

Persze a szelvény nem lett meg, a Ducato meg kapott egy kurva kerékbilincset, mer' a nagy igyekezetben a tilosban tette le. A Feri meg most azon sakkozik, hogy vegyen-e egy Fabiát, valami bemutatóautót, hogy ne maradjon szégyenbe', azt' maximum kis bukóval eladja. Gabika meg négy napja sír. A Feri persze próbálja vigasztalni, hogy meg se' volt, így el se' veszett, meg igazából mindenünk megvan, nem, Gabikám? Persze egy-egy kurvaistenfaszát azért kicsúszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarda.blog.hu/api/trackback/id/tr91224071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teasing Angel 2009.07.03. 11:34:52

78!
mindjárt el is olvasom :)

nymzon 2009.07.03. 11:36:52

"Azok meg nem voltak kevesen."
:))

LuPuS 2009.07.03. 11:41:32

Mennyire ráéreztem ,az új blogra!
Nesze neked Darth Vader meg erő...

Megállt még a boltnál. Szart egyet az ÖMV-n.Szart még egyet már majdnem Pesten az Agipon. Mit csináljon, ha egyszer ideges volt.


Én miért nem nyerek autót ,a K életbe,le kell költözni Tardára ,a szerencse őshazájába?

jzb06n 2009.07.03. 11:52:33

igen igen igen
olvasom

csaanyib 2009.07.03. 11:53:45

Nekem a Feri az idősebbik bátyám. Vagy legalább is róla mintázta a művész, mer' vele szoktunk Bp-ről Fehérvárig 2 benzinkutas pit-stoppal leérni...

Ez most személyesen is megérintett és persze tökéletes, as usual.

THX nathanp!

Kilgore Trout 2009.07.03. 11:54:13

Bazdmeg nathamp! Amikor ezek szerencsések, akkor is szerencsétlenek...:)

Kabarészínész 2009.07.03. 11:58:07

Bizonyosságot szereztem arról, hogy az Agipon ahol nem volt papír, na ott törölte ki a seggét a szelvénnyel...

jzb06n 2009.07.03. 12:00:24

Vazzeg! Kesz vagyok fbm!
"Szart egyet az ÖMV-n. (Erre a nyeremény-ügyintéző persze köhintett egyet az asztala mögül.) Szart még egyet már majdnem Pesten az Agipon. Mit csináljon, ha egyszer ideges volt."
Majdnem lefordultam a szekrol. potyognak a könnyeim a röhögestol.
Erre erdemes volt varni!
Egyebkent meg szegeny Feri!

morbiczer 2009.07.03. 12:07:29

Remelem ugy a 83. poszt magassagaban elokerul az a szelveny valahonnan.

Legolas9 2009.07.03. 12:13:13

Na vegre netkozelbe kerultem. Udv Mindenkinek Korčula szigeterol. 3 poszt amit meg nem olvastam. Isteni!!!! Huzok olvasni... by

SaveMyShoes 2009.07.03. 12:14:04

Érdemes volt, megyek veszek szelvényt!!! :DDD

Hányszor elköltöttem már fejben a nagymillijárdokat, persze csak purban, nehogy az össsszes 20-ad unokatesó anyósa nővérenek a volt ovistársa rámroncccson, hogy neked annyi van nekem meg csak ennyi kéne... tudod a gyerekeke mijattcsak.... oszt meg lett egy kettesem, haccáz... :DDD

warrenbarton 2009.07.03. 12:14:32

"Szart egyet az ÖMV-n. (Erre a nyeremény-ügyintéző persze köhintett egyet az asztala mögül.) Szart még egyet már majdnem Pesten az Agipon. Mit csináljon, ha egyszer ideges volt."

Csak ismételni tudom az előttem szólókat, ez a rész beszarás. :)

SaveMyShoes 2009.07.03. 12:16:43

@Látnokzsálya: hogyafaszba?? lemásztál a csatornába??? :DD

Kandúrvarázsló 2009.07.03. 12:41:05

@Legolas9: menj a ...! 35 éve tervezem Korculát, fbm!!!! Akkor voltam ott utoljára, de ha bele gebedek is, még elmegyek oda egyszer!

DragonZ 2009.07.03. 12:42:05

Szokás szerint rendben volt, baszod. :)

Amúgy tipikus, ha szerencséd van végre valahára akkor sincs szerencséd. :DDD

Nálam ez tette be a kisajtót:
"Aztán, bár tanácstalan volt, megnyugtatta az irodistát, hogy meglesz az, legfeljebb visszajön, no, és bocsánat, de hol a mellékhelyiség."
:DDDDDD

guszti80 2009.07.03. 12:42:11

"Aztán, bár tanácstalan volt, megnyugtatta az irodistát, hogy meglesz az, legfeljebb visszajön, no, és bocsánat, de hol a mellékhelyiség."
Hát ez kész fbm :) Szép volt nathanp

KÁJZERSZÓZE 2009.07.03. 12:42:41

b+
jó volt nagyon. megyek veszek lottót én is, de előtte megállok a sell-en. oké így?
fbm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cd-r 2009.07.03. 12:53:45

"A Feri végül rá is szólt, hogy a Blikket nem akarod hívni, Gabikám, amire a felesége eltűnődött, hogy miért, szerinted kijönnének, jaj, akkor előtte fodrászhoz kell mennem"

:))))
KO

Másik Nick 2009.07.03. 13:10:40

megérte várni, álmodni....

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.07.03. 13:10:51

Vidéken nincs közért. Az pesti tahóság. itt bót meg ábécé van.

Egyébként csúcs. !:-)

Kárell 2009.07.03. 13:11:17

Ezért a sztoriért asszem pénzt lehetne szedni a "Lottó"-tól, meg a "Blikk"-től.
Baszod.

SaveMyShoes 2009.07.03. 13:16:02

@Kárell: szedtek is!! azé nem volt ijjjjen soká poszt, mert nathapánk a szponzikkal tárgyalt... s íme :DDD

ZOH 2009.07.03. 13:34:40

gyönyörűűűű... :-) respect!

Kabarészínész 2009.07.03. 13:37:19

Igen, lemásztam, azt most van egy szaros skoda fabiam.... :D

Mourinho már nem a király 2009.07.03. 13:40:23

@v524: Ollyan zsugori vagy. Én adnék mindenkinek 1-2 misit, aki megérdemli. Persze ezt csak úgy lehet, ha nagy lóvét nyersz, ergo ilyen 50-100 misire nem szabad játszani. Egyszer ha van szerencséd az életbe, azzal az 1,5-2 milliárdot kell megfogni, abból aztán jut mindenre (khmm, bár annak is a nyakára tudnék lépni).
A francba, most elárultam a titkot :D

Mourinho már nem a király 2009.07.03. 13:41:24

@Látnokzsálya: hmm, légyszilégyszi add meg a látnokod és személyi csillagjövőmondód számát :D

mesekukac 2009.07.03. 13:44:10

elnézést, hogy ellene megyek nathanp vak és feltétlen istenítésének a ménsztrím rajongótábor által, de ez a poszt ölég gyöngére sikeredett... a sztori nagyon lapos, és a korábban szokásos átütő erejű szófordulatok is hiányoznak... tudsz te ennél jobban is nathanp!

SaveMyShoes 2009.07.03. 13:44:42

@Anthony - awkward silence: Ööööö... biztos ami bizonytalan, majd add meg a számod... hátha akarok adni 1-2 misit... vagy inkább kérni, ha neked gyönne be!!! :DDD

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.07.03. 13:48:43

nathanp, nathanp.... Igazán nyerhettek volna!:(

2009.07.03. 13:56:03

Amúgy meg megyek és veszek egy szelvényt, aztán álmodoztatom én is a zasszonyt.

Egu 2009.07.03. 13:56:38

A könnyem kicsordul az együttérzéstől.
Hazafelé keresek egy AGIP kutat. Ha nem találom meg a szelvényt, akkor legalább én is szarok egyet...:)))

@Mesekukac: azért az utolsó mondat váratlan és művészi értékű....:)))

Jó volt ez így péntek délutánra.
Egészségünkre!

Mitya Ivanov 2009.07.03. 13:58:44

@mesekukac:
ez kéremszépen úgy van rendben, ahogy meg van írva. tardán minden történet nagyon egyszerű, csak bonyolultan zajlik.
Ez is bonyolult volt, lottó, Blikk Fabia, OMV Agip, szarás, riói karnevál stb, szerencse, szerencsétlenség, balfaszság, egyszerűség, poén. Most ezt naghyon jó volt olvasni is. Ez is filmbe való

Lambotze 2009.07.03. 14:01:43

"álmodoztatta", nagyon jó

Meg nem tudnám mondani miért, de ez tetszett, pedig nem volt benne se parti se sunák

Pepin bácsi 2009.07.03. 14:04:30

nekem útb aesik egy Agip kút hazafelé ....
....kurvaistenfaszát

Pepin bácsi 2009.07.03. 14:06:24

@Legolas9: ezt nem kellett volna, baszod ! qrwaistenfaszát

SaveMyShoes 2009.07.03. 15:22:56

Lécci, ne szarjátok nagyon tele a b.örsi Agip kutat, mer a környéken lakom és a szagtól lemennek a zingatlanárak!!! :DD

vörösbor(de)minőségi 2009.07.03. 15:37:15

riszpekt a duma állat jó.igy kell ezt gyerekek nem a kibaszott parlament hanem ilyenek.tovább fogok élni az tuti és kézcsók a posztolónak.nagggyaon rám fért ma egy ilyen olvasása.má majnem mentem ma turulra szivatni a sok gevnyácot a csúcsforgalomba......

Kis Hableány 2009.07.03. 15:44:25

Jó volt.D
A "mű" gyönyörűen bemutatja a vidéki munkásosztályt.:S

Karaj87 2009.07.03. 15:50:47

Királyság!

Már kezdtem hiányolni Közértes Vargáékat a storyból, rég hallottunk már róluk.

Kis Hableány 2009.07.03. 16:02:59

Nekem a kiflis rész tetszett nagyon.Mármint hogy súlyok kellenek a kiflikre mert elviszi a huzat.)))Ez tényleg igaz mindenütt.P

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.07.03. 19:02:45

@Fée Verte: Hogyne lenne. Nálunk pl. úgy hívták, hogy Önért Közért.

hana 2009.07.03. 21:45:03

Persze egy-egy kurvaistenfaszát azért kicsúszik.

:D:D fakótelep priceless, ja.

de baszod pistikém, kurvára nem válaszolsz nekem, ha nem lesz hamarosan eredmény hirdetés, én is lottóra fogok fanyalodni.

lr 2009.07.04. 12:47:52

Dramaturgiailag túl kézenfekvő lenne, hogy a túl sokaknak elmesélés miatt kélt lába a szelvények, ami aztán még előkerül.
De így most úgy lóg a levegőben, azért vhogy mégiscsak ki fog még derülni, mi lett vele..nem? Vagy ez nem Hollywood?

Polós Feri [lionheart] 2009.07.04. 13:28:46

@mesekukac: mirol beszelsz baszod, beszivtal azt' eltevelyegtel..?!

Celtic 2009.07.04. 17:12:19

Velem nagy baj van :( Melohelyen konstataltam, hogy van uj post, belekezdten, de aztan az elso bekezdes utan abbahagytam (melo). Hetvege, szombat delutan, na olvsassuk el. Elolvastam es el se mosolyodtam :( Kezdek kiesni belole, szornyu erzes :(

Miss Marple 2009.07.05. 23:34:57

Ez most kicsit szomorkás lett. Meg káromkodós, ami kár. Eddig bírtad...

SaveMyShoes 2009.07.06. 10:57:10

Húúú, micsoda negatív sugárzás... de ez van, nem tecccchet minden mindenkinek... engem még szórakoztat és nem is várok többet tőle! :)))

kleinmeister 2009.07.06. 11:42:42

@Celtic: vazz, én is így jártam az utóbbi postok többségével...kénytelen vagyok visszajárni a disznóvágásra meg a filmezésre

Celtic 2009.07.06. 12:10:59

@v524: Naja, de ha NEM szorakoztat? Szerintem a nemet homokosbar-latogatas az egyik legjobb poszt volt, nem volt idom ra, de legalabb 10 mondatot ki tudnek belole emelni, ami sztem klasszikus :)

De most sem vagyok benne biztos, hogy most a posttal van baj (ehhez en ideologiailag kepzetlen vagyok), elsosorban magamban kerestem a hibat. Mint ifjabb koromban a kisvarosi moziban, amikor ittam elotte egy liter bort ( ot nagyfroccs): sose tetszett a film. Amikor total alkohol nelkul neztem ugyanazt a filmet, mar szinte zsenialis volt. Most nem ittam, de hajlamos vagyok a lelkiallapotomnak betudni, hogy a post nem tetszett. Vegulis, nem lehet senki sem orokke onmagat felulmulo. cca 75 reszen keresztul csodalatos volt, en megertem, ha a lufi kicsit leenged.

SaveMyShoes 2009.07.06. 12:43:11

@Celtic: tökéletes összefoglalás, nem tudok/akarok tefejeddel gondolkodni, többektől jött hozzád hasonló komment, csak azért írtam, hogy engem szórakoztat... ezér lyó ecccerűnek lenni! :DD

hoel 2009.07.06. 14:33:01

@Miss Marple: Valóban kicsit keserédes a sztori. De nathanp teljesitménye csak a normál határokon belül ingadozik. Birni fogja, ne sirasd el még!

Fernando Colombus 2009.07.06. 15:31:30

@Celtic: enged a faszt enged, kemény az a lufi mint a fagyott kutya lába...

kukatr 2009.07.06. 21:45:47

@Celtic: nekem is vannak olyan posztok, amin még el se mosolyodtam, de szerintem ez sem a poszt, sem az olvasó hibája. nem tetszhet mindig minden mindenkinek. (na ezt a közhelyet fászombászmek:D) Tarda olyan mint az alkoholizálás. függ az elfogyasztott mennyiségtől és minőségétől, a gyomor béleltségétől, a hangulattól, hőmérséklettől, páratartalomtól... stb.

Celtic 2009.07.07. 07:59:32

@kukatr: Najo, csakhogy az eddigiek kivetel nelkul tetszettek. Amikor mas mondta, hogy "hat ez nem az igazi", nekem akkor is. Csak az utobbi ketto nemigazan.
Demindegy, ne ragozzuk tul, nem dol ossze a vilag, mert valakinek nem tetszik mar annyira valami.

adamskij · http://adamskij.bandcamp.com 2009.07.07. 13:21:53

Celtic, csatlakoznék véleményedhez. az utóbbi pár rész szerintem sem annyira erős, mint a 30asok eleje vagy az ötvenesek vége.

persze nem is rosszak, csak épp a mostanában elharapózó konstans "nathanp, hát ez zsír!" hype is visszavethette az alkotó - egyébként megkérdőjelezhetetlen - géniuszát.

én nagyon remélem, hogy a hátralévő részekben nathanp óriási hajrával betesz mindenkinek és fergeteges utolsó sztorik következnek.

bgp 2009.07.07. 18:26:22

@mesekukac: nem lehet mindegyik egyforma jó. Egyetértek, lesz jobb is.

Teasing Angel 2009.07.07. 19:05:22

szerintem kitünő, vagy ezt mondtam már? Kiváncsi vagyok, a következő melyik vonalat hozza (hajrá keserédes:)

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2009.07.12. 14:55:41

kisember szerencsétlensége... de sajnos igaz!

Mr_Orange · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/355-bmw 2009.09.16. 19:54:26

hát azér két és fél misi nem annyira nagy bukó úgyhogy csak túlélik... vagy nem? :D
süti beállítások módosítása