Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nathanp 2009.03.23. 10:30

Harminchat

Az Iván meg a Vladi nagyfaterja állandóan paráztatta a két kis gyíkot kölyökkorában. Azzal, hogy egy életünk van, válogatott meghalási lehetőséget vert a fejükbe, meg azt, hogy hogyan ne haljanak meg. Ha jön a hurrikán, vágod, le kell menni a pincébe, meg a viharban ne álljanak fa alá, mert belebasz a villám, játszott még a robbanó gázpalack, a slaggal lelocsolt villanyvezeték, és persze a házból kirohanás, ha jön a földrengés.

Iván kinőtte, de a Vladinak a mai napig eszébe jutnak az öreg intelmei. Például, hogy ne merészkedjen befagyott tó jegére, mert beszakad alatta, és ha nem áll meg rögtön a szíve, megfullad, mert nem találja a kiutat. Egy hatévesnek azért ez üthet, baszod. Úgy, hogy a kiskrapek még nem is látott tavat - amiben az öreg szerint szívgörcs-halál várja, ha felhevült testtel ugrik bele, de ha sekély a víz és fejest ugrik, előbb kitörik a nyaka, vagy csak szimplán megfulladhat, ha messzire merészkedik - csak a térdig érő dzsuvás Gömböc-pataknál békázott a bratyóval.

Na, ezzel az emlékkel indult el Vladimir a spanjaival éjszakai horgászatra a Bokodi tóhoz. Kérdezgette is a Robit meg a szakács Bandit, hogy milyen mély a víz, meg hogy vannak-e vízimentők, azok meg értetlenkedtek, hogy ez egy horgásztó bazmeg, kinek kellene mentő, a fuldokló csontiknak, meg a parton vagyunk, vágod, fasz tudja milyen mély a tó, van benne ponty meg keszeg, azt csá. Addig feszegette ezt a kérdést, meg hogy milyen mélyen élnek a pontyok, hogy a Bandi már bepöccent, hogy szakadjon már le erről, mer' ha odaérnek, a végén még jól bebassza a vízbe, azt' majd ott Cousteau-kapitányoskodhat. Na erre a Vladi bekussolt.

Az volt a mondás, hogy a Vladi intézi a cigiket, a másik két arc meg megveszi a sört, meg a Vilmost, azt' pénteken nyolckor indulnak, Csákváron meg még felkapják a Robi nagybátyját. Nagy pecás az öreg, meg valami halőr a spanja, azt' okosba' mindig ingyen pecázhatnak a srácok, ha ő is ott van. Egy baj van vele, ha bepiál, agresszívoskodik, úgyhogy a Robi nem nagyon akarta itatni, mondta is az arcoknak, hogy a rövidet svarcban kell nyomni, jeges teás flakonból, hogy a Géza bá' ne vágja le, fasznak van kedve nyugtatgatni, hogy ne üvöltözzön esetleg másokkal, hogy dobják vissza a kárászokat a kurva nénikéjüket, ha már az ő helyét foglalják. Mer' az öreg amúgy nagy spíler, az erőmű kifolyójához tanyázik le, ott van hal rendesen, azt' általában presztízskérdést csinál a fogásból. Meg a jó helyekből.

A Vladi délután gyorsba' betekert négy cigit, két masszívat, meg két lájtost, azt' jól beöltözött, meg azért biztos ami biztos, a sporttatyó aljára berakott egy Nokiás strandlabdát, jobb híján, ha a vízbe keveredne. A Robiék jöttek időben, gangoltak is a Géza bá'-ért. Az úton persze körbement a lájtos spangli, azt' a Vladira megint rájött ez a vízpara, a két gyökér meg szopatta, hogy hülye vagy, bazmeg', nagyon kell figyelni, mer' tavaly is beszippantott az erőmű két pecást, a Vladimir meg Csákvárig a nagyfaterjával, meg a mutatóujjával flesselt. A tónál konkrétan ki sem akart szállni a kocsiból, a Robi mondta neki, hogy igyál teát, baszod, azt' a Vladi húzott is a pet-palackból rendesen, hogy lelazuljon.

Mák, hogy a kifolyónál nem volt senki, csak két csóka úgy ötven méterrel előtte, azt' ahogy mentek el mellettük az öreg dünnyögött, hogy milyen botok ezek, bassza meg, ezek tuti buzeránsok, azt' buzulni jöttek ki, mer' ezekkel egy snecit se fognak, az hótziher, rajtuk tartom a szemem, a kurva anyjukat. Na, ekkor már Robi érezte, hogy egy sör is rizikó lehet a Géza bá'-nál, valszeg' már rozézott otthon az öreg, mondta is az arcoknak, hogy okosan a szittyóval.

Aztán pikk-pakk berendezkedtek, pecás székek, botok elő, azt' becsaliztak, dobtak, vártak. A Robi végül egy sört engedélyezett az öregnek, hátha majd brunzolnia kell tőle, azt' addig egy cigi lemehet. Így is lett, negyed óra múlva szólt az öreg, hogy hív a természet, azt' egy marék zsepivel, meg egy elemlámpával elpályázott, szóval nyugiba' körbement a spangli. Ahogy visszajött, mondta a Vladimirnek, aki éppen a göncölt kereste az égen, meg azon gondolkodott, hogy Lajka vágta-e anno, hogy hol van, hogy igazítsa már meg a kapásjelzőt. Persze, ahogy babrált ott a LED-es szarral a part mentén, a gyökér Bandi ráüvöltött, hogy erőmű-vákum, vigyázz Vladi, azt' az arc hasravágta magát a sárba', hogy istenem, nem akarok meghalni, meg nyüszített, hogy segítsetek, mire az öreg vágott egy ilyen kérdőjel arcot, azt' megszólalt, hogy milyen buzit hoztatok ti ide, Robikám, de azok csak röhögtek, de annyira, hogy észre se' vették, hogy berántott az egyik bot, csak a Géza bá' volt képben, hogy kapás van és ugrott is, hogy bevágjon. A Vladi meg közbe' kúszott kifele, a Robi meg a Bandi meg vinnyogtak a röhögéstől, még a két szomszéd arc is felállt, azt' nyújtogatta a nyakát, hogy mi a fasz van.

Az öreg végül egy compót fogott, vissza is dobta, hogy küldjed a méretes rokonokat, közben a két gyökér is lenyugodott, csak a Vladi mondogatta, hogy mekkora gecik, felejtsék el a maradék két cigit, azt' el is ment tisztes távolba egy teásflakonnal.

Hajnalban arra ébredt, hogy egy olajos szerelőpokróc van rajta, a Bandiék meg pakolják elfele' a szerelést, meg két pontyot reklámszatyorba', és a spanglik nincsenek a nacója oldalzsebében. Még halványan rémlett neki, hogy azt álmodta, hogy a nagyfaterral meg a Lajkával csónakázik és a kutya azt mondja neki, hogy a víz a barátja...

Viszont megkapta a két pontyot, mer' az öreg nem eszik halat, a Bandiék meg érezték, hogy erős volt, ahogy beszopatták. Persze a Vladi meg kikukázta a fogást azzal, hogy köcsög víziállatok, dögöljetek meg, a szárazföldön én vagyok a király.


Következik: Ignác melózik megint  - Benőke találkozik Istennővel - Misike apa lesz

A bejegyzés trackback címe:

https://tarda.blog.hu/api/trackback/id/tr51992906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Re-volver! 2009.03.23. 10:46:06

elso. a poszt meg jo, mint mindig. grat.

Re-volver! 2009.03.23. 10:46:53

na jo nem. es ezen besirtam : "Bandi ráüvöltött, hogy erőmű-vákum"

greggrant 2009.03.23. 10:55:06

beflesselt, mint kissrác fogorvos után.

gabeszkó 2009.03.23. 11:19:19

Erőmű-vákuum!
Minket is buziknak néznek az öregek a finom szereléses botok miatt, de ez csak víz kérdése. Az erősen horgászott helyeken ez az egyetlen járható út (vagy a szerencse).
Egy alkalommal kölcsön-bottal (dióverő) mentem ismeretlen tóra, haver a saját match-csel. Verseny volt, ami azt jelenti, hogy egy etetésen horgászunk egy-egy úszós szereléssel. Pajtinak hatalmas kapás, bot perecel, ólom elrágja a damilt, de a heves csatában az én horgom is akad a hal kopoltyúja alatt. A lényeg, hogy meglett a hat és feles tükrös, de matchbottal melósabb (és sportosabb) lett volna kivenni.

4tuna · http://veletlenek.blog.hu/ 2009.03.23. 11:35:59

én pecázni utálok, de a vizparton piálni, és basztatni a kisebbet, az igeeeen :D

MágnesPeti 2009.03.23. 11:37:24

nagyon ott van megint :)

"a rövidet svarcban kell nyomni, jeges teás flakonból"

gabeszkó 2009.03.23. 11:39:15

bajeg, Lajka kutyus csak másodikra esett le. ez ragyogó volt.

Kraszavcsik · http://godollokoli.blog.hu/ 2009.03.23. 11:53:07

Anyám ez nagyon odabaszott!:) ezen sírtam el magam a röhögéstől: "köcsög víziállatok, dögöljetek meg, a szárazföldön én vagyok a király"

sélli_ 2009.03.23. 12:19:22

Ez ká jó! :))) Főleg így hétfő reggel/délelőtt meg még. Jól indul a hét!

morbiczer 2009.03.23. 13:23:00

Jo volt, es ahogy elnezem a "Kovetkezik"-et a vegen, a heten fogunk meg rohogni.

"Misike apa lesz", ez biztos nagyon fog utni. :)

Re-volver! 2009.03.23. 13:26:16

szegeny Lajka (vagyis anonim...) azert baszott durva sora volt...

Celtic 2009.03.23. 13:28:34

Nagyon jo, bar engem sosem erdekelt a peca. Apro elutes:
"mer' tavaly is beszippantott az erőmű két pecást, a Valdimir meg Csákvárig"

Valdimir=Vladimir

hotten totta 2009.03.23. 13:39:34

"Valdimir meg Csákvárig a nagyfaterjával, meg a mutatóujjával flesselt." :-))))
nekem az volt a mai csúcs

golyo1974 2009.03.23. 14:26:55

Ezt vártam egész délelőtt!! Már egy kicsit ideges is voltam, hogy hol a harminchat, de megérte ismételten :-)))) Még egyszer elolvasom.... :-)))

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.03.23. 14:52:38

Pálinkás jó napot! Olvassatok modorost, ma ott is vagyok. Ha van kedvetek. Legyen, basszátok meg! :D

modoros.blog.hu/2009/03/23/a_technika_es_a_kisember

gyutyka 2009.03.23. 15:06:33

A bokodi hűtőtavon már nekem is sikerült egyszer rendesen lerészegednem.Kár, hogy én voltam a sofőr.Ez még bőven a "zéró"impotencia
ill. tolerancia előtt volt.

Mitya Ivanov 2009.03.23. 15:13:26

"vágott egy ilyen kérdőjel-arcot"

ezt használni fogom
!!!

Kövééé 2009.03.23. 16:10:17

@Mitya Ivanov: ennél mondjuk apám beszólása volt durvább, hogy: "ott bámul mint egy segberugott kérdőjel".

a poszt 5csillagos megint :DDD
kár, hogy nemlehet osztályozni ezeket.
vagyis nem éppen kár bammeg, de na.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.23. 16:25:17

nevetgéltek, mi?
tik még nem tudjátok, hogy a gyilkos bálna visszatért és elkapja a pecások tökit... :)

www.youtube.com/watch?v=iMMP_8GPXMg

vénbanya 2009.03.23. 16:46:55

Ideje, hogy idelépjek, csak hogy elmondjam, őszintén gratula! Ha olvasnád a sok szart, ami kiváltja a hurrá-optimizmust az Elsőkötet-Műhely íróinak gátlástalan szembedícsérésével (az én írásomat is beleértve), értenéd, mivel vívtad ki az abszolút tetszésemet. Nem, ez nem a jó dumádnak szól - de azt hiszem,ezt nem is kell magyaráznom.
Tardai történetek - remélem, lesz rá szponzor, hogy a jövő évi könyvhéten kijöjjön gyűjteményeben. Bárcsak én lehetnék a szponzor, jó nagyot kaszálnatnék. Csók.

sice 2009.03.23. 17:02:25

Sziasztok
Én speciel függő lettem,ha befejezi meghal.

TeasingAngel 2009.03.23. 17:31:02

szeretem
és elnevettem magam ;)

tch 2009.03.23. 17:35:45

Szenzációs ez a nathanp! Hatttalmas szövegek! Respect!

decoati 2009.03.23. 17:49:08

hehehe, ez jó.

nemtom miről jutott eszembe: egyszer egy cimbit addig röhögtettük a bányatóban (ahol éppen úszást imitált), hogy a végén ki kellett húzni. Szerencsétlen minél jobban fuldoklott, mi annál jobban röhögtünk.:)

maaajkül 2009.03.23. 18:39:17

"meg azon gondolkodott, hogy Lajka vágta-e anno, hogy hol van" :D

golyo1974 2009.03.23. 19:32:21

Keressünk egy szponzort, vagy dobjuk össze!!!!

golyo1974 2009.03.23. 19:40:55

....szeretném...... AKAROM!!!!! FOGJUNK MÁR ÖSSZE!!!!!

golyo1974 2009.03.23. 19:44:46

Limitált kiadás... 150 darab!!!!!!! :-)))

TeasingAngel 2009.03.23. 20:20:28

@golyo1974: szerintem annál jóval több a szűk rajongói kör ;)

sice 2009.03.23. 20:39:36

Én elmúltam 40 de régen röhögtem ennyit,beszállok a suskába csak mondjátok a végét

TeasingAngel 2009.03.23. 22:21:16

sorozat?
csak a sok szar adóból egyik sem érdemelné meg hogy vetíthesse

fuflun 2009.03.23. 22:52:03

Én meg szeretek olvasószerkeszteni, elütéseket javítani, stb. Ha ilyen munka kell, szívesen beszállok, mert nagyon jó ez az egész.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.03.23. 23:30:34

Hávazze! A Bokodi tavon én is voltam horgászni!

Apósom mondta, hogy menjek kajálni, de előbb vegyem le a horodról ezt a keszeget, levettem, csupa nyálka lett a kezem, aztán meg begyúrtam az önetetőbe némi tápot, kezet mostam a tóból húzott vírben, leültem enni, egy jókora darab szalonna volt a kaja, a kezem büdös, mint az állat, és megfogtam a kést, aminek a nyele mr úszott a zsírban... és ott, egy ültő helyemben, érertem, hogy életemben először egy akkora herpesz nőtt a számra, mint egy tízforintos.

Hát ez az én bokodi emlékem, basszameg.

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.03.23. 23:36:51

köszi mindenkinek. tényleg.
komolyan, bassza meg :D

Penya666 2009.03.23. 23:48:49

Zsir poszt! Megint! :)

Miss Marple 2009.03.24. 08:47:58

@nathanp: de hát ez csak "egy blog, basszus", nem? :):):)

Dr. Panasz Muki 2009.03.24. 12:52:31

erőmű-vákum! Overkill!!! ;)))

warrenbarton 2009.03.26. 14:05:58

Ezen az erőmű-vákumos, hasoncsúszós részen behaltam, ki kellett mennem az irodából, mert elkapott a röhögőgörcs, baszod. :)
süti beállítások módosítása