Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nathanp 2009.05.26. 10:00

Hatvanhét

Misikéék és Antiék egymás felnőtt barátai, legalábbis a csajok szerint. Hasonló szituban élnek, együtt a párjukkal, felnőtt céljaik vannak, a Magdi hamarosan anya lesz, az Elza is hasonlókról álmodozik, házasság, komoly élet, miegymás. Ezt a Misiéknél a konyhában beszélik meg többnyire, miközben a két arc a kertben egy stikaspangli után azon versenyzik, hogy melyikük tud hosszabb egybefüggő csulacsíkot kiengedni meg hintáztatni a másik cipője fölött, meg elrántani a lábát a végül lehulló nyálbomba elől. Aztán röhögnek a leköpött lábukon. Felnőtt barátok, baszod, ja.

A Misike a komolyabb röfögésekre viszegette magával a Magdit, még mielőtt kiderült, hogy terhes a csaj, meg egyszer-kétszer utána is, csak a füst miatt, meg azután szoktak le róla, hogy a Vladi fél korsó sörét szinültig hányta a Magdi egy hirtelen jött rosszulléttől. A Vladi persze teljesen kikészült, mer' az rendben van, hogy részeg hányás, valamelyik span lógó fejjel mörmög valamit, aztán meg azt mondja, blö, de hogy egy színjózan nő mondat közben kidobja a taccsot, az gáz. A Magdi persze besértődött, meg a Misike is kicsit, hivatalból, de aztán leesemesezték a Vladival, hogy bocs, meg semmi gond, engem is meglepett, bazmeg, eddig kiért a klóra. Az Elza meg alap volt minden ilyen piázgatáson, a teste legalábbis. Neki akkoriban nem nagyon volt véleménye, illetve talán egyszer ragadta magához a szót, hogy figyuzzatok...áh, mindegy. Mostanában, ha az Anti viszi, beleugat mindenbe, az autószerelő Robi már kajakra a turbódízel motorokról kezd el beszélni, hogy tesztelje a gádzsit, az meg még abba is belepofázik, hogy villanymotoros autókkal kellene már rég járni, mer' így tutira kinyírjuk a Földet, látta a Spektrumon.

Szóval egyre jobban kilóg a két picsa a brigádból, azt' lehet, hogy pont ezért találtak ennyire egymásra, meg erőltetik ezt az összejárást. Mondjuk a srácoknak nincs sok bajuk vele, elsörözgetnek a kertben vagy a garázsban, vagy épp' meccset néznek, a csajok meg csipszet csinálnak, meg mártogatóst. Az Anti először megkérdezte, hogy minek szívnak a nyers krumplival, vagy egy óra meló, míg csipsz lesz belőle, annyi féle van a közértben, nem egyszerűbb, de a Misi leugatta, hogy ne legyen má' hülye, addig is elvannak, meg azért a Magdi fűszeres szirma, az nem bolti, ott van a szeren, csak a babos mártogatós fingat egy kicsit, de dzsó után kifejezetten állat a cucc.

Most a Magdi kitalálta ezt a pesti babatúrát, valami nagy börze van, tök jó áron lehet használt cuccokhoz jutni, jön a kismisi, szép lassan össze kell vásárolgatni a cuccokat, meg hétvégi kirándulásnak is milyen jó, azt' befűzte még az Elzáékat is, így négyesben mentek a Városligetbe. A két arcnak persze a háta közepére se' kellett a tömeg, az amorf seggű, megereszkedett asszonyok visító kölkökkel, meg bamba férjekkel, akik a baszom szatyrokat cipelik tele sok szarral, szóval kitalálták, hogy nekik úgy kirándulás a kirándulás, ha elmehetnek dodzsemezni, meg hullámvasútazni a Vidámparkba. A két csaj simán ráállt, így legalább volt idejük válogatni, meg nem kellett a két unott képű arcot hurcibálniuk.

Az Anti rendesen képben volt a ligettel, mondogatta a Misikének, hogy full lehúzós pia ügyben, kellene vinni hűtőtáskát, de aztán rájöttek, hogy az elég tré, meg hosszú távon geci kényelmetlen cipelni, ráadásul a hullámvasútra fel se' vihetik, azt inkább csak rövidet vittek hátizsákban, meg két-két cigit betekerve. Elkísérték a csajokat a PeCsába, azt' onnan gondolták, átkirándulnak a Vidámparkba. Mivel még volt idejük rendesen, mert délután négyet beszéltek meg a nőikkel, hogy visszaérnek, kinéztek egy padot egy kevésbé forgalmas helyen, azt' kortyolgattak, meg elment az első két zöld is. Aztán kerültek sörök is, egész emberi áron, sütött a nap, egy-két jóseggű pina is elkocogott mellettük, szóval egész fullos kis kirándulás volt. Végül délután egyig iszogattak, meg szívogattak az árnyékban, olyan játékokkal, hogy ha a másik egy méterről a fa odvába brunyál ülve, a másik beszív egy pitypangot orrba, meg hasonló gyökérségek.

A Vidámparkba már olyan szinten bebaszva értek, hogy a dodzsemet szemmel se' tudták követni, olyan gyorsnak tűnt, a Misi a hajóhintára is azt mondta, hogy hallod, bazmeg', ezen maghalnék, a hullámvasút esélytelen volt, meg se' találták. Azt' volt már vagy három, és még semmin nem ültek, az meg mennyire gáz, hogy habisztire vették meg azt a geci drága karszalagot. (Mondjuk a Misinek sikerült "140 centi alatti látogatóknak" áron bejutnia, igaz, hogy az asszony kijött a bódéból, azt' lemérte az arcot, de egy kis hezitálás után aszonta', na jó, még belefér.)

Azzal basztak rá, hogy pont a Tükör Útvesztő előtt tanakodtak, hogy menjenek már be valahova, most már tényleg. Bementek az első helyre, az üveges labirintusba. Ez volt fél négykor. Mire a csajok hívták őket öt előtt, hogy hol a picsában vannak, már egymást is elhagyták. Illetve nem, mert egy üveglap előtt álltak egymással szemben, hogy mi ez geci, te vagy, Misi, te vagy, Anti, gyere má' át, gyere te, de nem mozdultak, csak tapicskolták az üveget a másik kezét keresve.

A Magdi jött értük, reklámszatyrokkal fullra pakolt sportbabakocsival, amíg az Elza a bejáratnál maradt letétbe'. Pikk-pakk végigrodeózott a labirintuson a kocsival, azt' kirángatta a két faszt. Kint meg mondogatta nekik, hogy nőjetek már fel, hülyék, azok meg csak röhögtek, hogy felnőttek vagyunk, vágod, Magdi, felnőttbarátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarda.blog.hu/api/trackback/id/tr551144029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qsecofr 2009.05.26. 14:51:21

@-Feco-: respekt, köszi :D már el is mentettem :D

hana 2009.05.26. 15:01:21

basszátok meg, most toltok össze egy ad hoc ivós bulit, mikor egész múlt héten fent evett a fene, dolgoztam, mint egy hülye és csak esti piálgatásra vágytam. Hát tényleg gyerekek, toljátok fel egymásnak azt az agancsos üveget, tegnap jöttem haza....

vaaaagy van itt is valaki? (Az Alföld fővárosában) Tardás pólóhoz nem ragaszkodom....

qsecofr 2009.05.26. 15:06:05

@hana: Az én k. anyámat :D és én kérek elnézést :D

DragonZ 2009.05.26. 15:09:11

@hana: az Alföld fővárosa alatt mely települést érted? Csak mert ha Szegedet, akkor hétvégén ottan fogok leledzeni és szívesen vállalok egy kis iszogatást.

hana 2009.05.26. 15:12:04

@DragonZ: Kecskemétet értem, természetesen. Erre jössz?

@qsecofr: legalábbis.

@Dreamair: köszbazdmeg.

Dreamair 2009.05.26. 15:13:42

@hana: naaa..nem kell egyből besértődni:)))...csak qsecofr vigyázz a májacskádra. és én pl nem is tudtam, hogy itt vagy-e..azt hittem Kecskeméten nyomulsz

qsecofr 2009.05.26. 15:19:28

@hana: Jólvanmááá. Jövő héten kárpótollak egy dupla MVJ-vel. Aztán nem megsértődni. Mivel a zasszony a héten nincs ezért most tok úgy inni, hogy ne legyen ebből probléma :D

hana 2009.05.26. 15:23:28

@Dreamair: @qsecofr: na jó, megengedem, hogy kiengeszteljetek... ;)

Dreamair 2009.05.26. 15:24:57

@hana: hmmm...egy bocsánat nem lesz elég?:)

DragonZ 2009.05.26. 15:29:57

@hana: hááát, a vonatom megáll ott is, egy kis időre. A gáz az, hogy helyjeggyel utazok, és van mit csinálnom hétvégén. Szegeden még ráértem volna egy piálásra, de Kecsó már nem fér bele sajna. :(
Viszont júniusban valamelyik hétvégén szívesen átugrom egy kis kocsmatúrára (aztán szétcsúszva az utolsó vonattal haza, de szép is lesz :) ), ha gondolod.

Nekem Szeged a természetes, ha az Alföld fővárosa kerül szóba, viszont Kecskeméten jártam fősulira (mondjuk nem tegnap volt). :)

hana 2009.05.26. 15:32:12

@Dreamair: egy sörrel a kezedben, amit nekem szánsz, de.

@DragonZ: hát Kecskemét a világ közepe, nem tudtad? GAMF-ot toltad? Gyere csak, azért szoktam itt is lenni. Kocsma, meg ugye, van bőven...

qsecofr 2009.05.26. 15:32:45

@Dreamair: baszod, gondoltál már arra, hogy nekünk milyen jó? :D
@hana megengedi, hogy kiengeszteljük...
Mekkora kegy :D

hana 2009.05.26. 15:35:40

@qsecofr: örülök, hogy tisztán látod a helyzetet ;) Ma kegyes hangulatomban vagyok... :D

DragonZ 2009.05.26. 15:38:58

@hana: most már tudom, bár nekem mindig is Szeged lesz.
Igen a GAMF-ot toltam. ( De bármennyire erőlködtem maradt a helyén. :) )
OK, előreláthatólag a 13-a szombat jó lenne, majd megbeszéljük a részleteket.
Hol szoktál még lenni? Csak nem székes főfalunkban?

DragonZ 2009.05.26. 15:39:34

@hana: most már tudom, bár nekem mindig is Szeged lesz.
Igen a GAMF-ot toltam. ( De bármennyire erőlködtem maradt a helyén. :) )
OK, előreláthatólag a 13-a szombat jó lenne, majd megbeszéljük a részleteket.
Hol szoktál még lenni? Csak nem székes főfalunkban?

DragonZ 2009.05.26. 15:40:53

Bocsi a duplázásért, nem akartam.

Dreamair 2009.05.26. 15:41:33

@hana: ok. csak ne a 6. legyen.
@qsecofr: hmm... hallottál már a tűsarkú lakkcsizmás, szögeskorbácsos, latexoverallos, dominafétiséről? biztos, hogy olyna jó nekünk?

qsecofr 2009.05.26. 15:42:11

@hana: Akkor ennek örülök. Vagy szerencsés vagyok? :D

hana 2009.05.26. 15:43:36

@DragonZ: ott ott...

@Dreamair: jah, a hatodik másé.
Most mi bajod van? Na jó, majd jó kislány szerkóban megyek, meg ne ijedjetek elsőre. ;)

Dreamair 2009.05.26. 15:44:41

@hana: miből gondolod, hogy van bajom?

qsecofr 2009.05.26. 15:45:06

@Dreamair: öööö, erre hirtelen nem is gondoltam.... ez baj :D akkor inkább ELNÉZÉST kérek :D

Legolas9 2009.05.26. 15:46:24

@qsecofr: Pontos MVJ receptet plz! Elkészítési tanácsok is jöhetnek.

hana 2009.05.26. 15:47:40

@Dreamair: hát csak hogy kérdezed, ez biztos olyan jó-e Nektek?

Dreamair 2009.05.26. 15:48:12

@Legolas9: jager a pohárba...izlés szerint. mondjuk 3 centet ajánlanék, aztán rá málna, és feltölteni szódásvodkával.
Qsecofr?

Dreamair 2009.05.26. 15:49:27

@hana: megkérdezhetem, nem? ki tudja...lehet qsecofr a nővérke egyneruhádra bukna.

hana 2009.05.26. 15:53:27

@Dreamair: feltételezed, hogy olyan is van? :)

Na jó, hát kívánság listát lehet írni, persze...

qsecofr 2009.05.26. 15:55:03

@Legolas9: Nagyon egyszerű.
Előszedsz egy 2 lityós szódásszifont. Tolsz bele 3 deciliter málnaszörpöt(lehetőleg házit, de ha nincs jó a bolti is). A maradékot felöntöd vodkával (finlandia rulez, csak nem occsó). Erre rátolsz 2 patront.
Majd előveszel egy 3 dekás poharat, töltesz bele ízlés szerint jégert (én általában 1-1,5 decilitert szoktam és felhigítod a málnásvodkával.
Iszod, bebaszol hánysz...

Ennyi :D

Én fénykoromban meg bírtam inni egy totál 2 lityós kiszerelést :DDDDDD

Pepin bácsi 2009.05.26. 15:56:22

@hana: tárcám, tudod a Faszagyerek, ott van még a macskanyelv mellett kicsit jobbra ?

Legolas9 2009.05.26. 16:02:58

@qsecofr: Köszi! Izgalmasnak tűnik, beprobázzuk...

hana 2009.05.26. 16:07:05

@Pepin bácsi: kivetted, nem?

málnaszörp, vodka, szóda? jöhet. Jéger felejtős... Anélkül nem lehet?

Pepin bácsi 2009.05.26. 16:11:48

megyek a mi kocsmánkba niggervadászt inni. A holnapi viszontlátomásig

hana 2009.05.26. 16:12:36

@Pepin bácsi: ;) ühüm. Vagy zsebtolvajkodni akartál?

Egyébként bibibibiiii én ültem Nagashimán a sokáig Guiness rekorder hullámvasútooooon.

LuPuS 2009.05.26. 16:20:03

na léptem meló vége PACSI mindenkinek

DragonZ 2009.05.26. 16:28:25

@qsecofr: sajna ma a meló (a főnököm) legyűrte a pia utáni vágyamat, szóval az iszogatást el kell halasszuk. :(

DragonZ 2009.05.26. 16:30:21

@hana: Én hétközben a nagyfaluban vagyok elérhető, hétvégente pedig Szegeden.
Ha esetleg jársz Bp-en a közeli jövőben, akkor összehozhatunk egy idogálást itt is.

qsecofr 2009.05.26. 16:31:54

@DragonZ: fákkk :( sebaj. Akkor légy rossz én elhúzok :D

holnap akkor re:Tarda!!!!!

hana 2009.05.26. 16:35:03

@DragonZ: sure, szólok, ha arra járok, habár sanszos, hogy Tarda röfögés előtt nemigen, dehaigen, ööö hol üzenjek?

DragonZ 2009.05.26. 16:43:31

@hana: OK. Mikor lesz a röfögés? Na és persze hol?

hana 2009.05.26. 16:45:44

@DragonZ: hát a szánniba, ötödikén, nem? ;)

DragonZ 2009.05.26. 16:47:28

@hana: ha minden igaz küldtem neked üzenetet.

DragonZ 2009.05.26. 16:49:44

@hana: én nemtom, azért kérdeztem. És hol az a szánni?

hana 2009.05.26. 16:52:32

@DragonZ: ajajj, akkor nézzél utána gyorsan, túrd elő a bulis postot. Egyébként az Árpád-hídtól egy köpésre, hogy nathanp-ot idézzem. Jössz? :)

hana 2009.05.26. 16:55:25

bocs, most tényleg el kell pályáznom, ha minden igaz, válaszoltam. Később visszatérek... Puszi, pajtások.

DragonZ 2009.05.26. 16:57:05

@hana: Terveim közt szerepel. Azon a pénteken pont Bp-n is tudok maradni.
De mivel ott leszel, így feltétlenül megyek. :)
Megkaptad az üzenetem?

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.26. 17:53:46

@qsecofr: Az életbe, lemaradtam egy MVJ buliról. Sosem bocsájtom meg magamnak.
De épp munkaszerződést írtam alá, állítólag az is fontos..

Teasing Angel 2009.05.26. 18:16:18

@ratatüj: de jó! majd mesélj!!!!!!!!
szuper hír!

Teasing Angel 2009.05.26. 18:18:19

@DragonZ: http://tarda.blog.hu/2009/05/13/odabaszunk_1

ez alap:))))

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.26. 18:32:13

@Teasing Angel: Hát volt egy 15 oldalas dokumentum arról, hogy nem mesélek, szóval nekem a lakhelyem lesz bejelölve guglimapon, ha egyszer rájövök, hogy kell oda papírkarót leszúrni.

Teasing Angel 2009.05.26. 18:36:39

@ratatüj: Dreamair segít. Menjetek gmail-chat-re ;)

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.26. 18:55:04

@Teasing Angel: ja, segített, azóta lebukós, hogy merre szoktam buksimat álomra hajtani.

Celtic 2009.05.26. 18:57:45

@Teasing Angel: Angyalka, nem akarod a szarnyaidat bejelolni Google Mapson? Dreamair (de akar en is) kuldhetunk meghivot, ha van egy gmail cimed, csak szolj valahogy (pl. Inda biba)

qsecofr 2009.05.26. 19:00:52

na basszátok meg hazaértem, jéger a hűtőben, málnaszörp nincs (eper van, de nem szentségtelenítek...) szódásszifon lesz holnap :D Ha marad addig a jégerből :D mivel nincs itthon senki ezért asszem eljégerezek itt magamban... lehet nem nagyon kéne mert holnap 6ra megyek edzésre, de jó a kedv :D lehet pont azér, mer nincs itthon asszony? :D:D:D

kukatr 2009.05.26. 19:05:17

@qsecofr: ha egy városban élnénk, akkor ma nem egyedül innád azt a jégert.:) lehet még málna is lenne.:D

Teasing Angel 2009.05.26. 19:17:41

@Celtic: kaptam. Tervezem csak kell némi it support. Majd holnap

qsecofr 2009.05.26. 19:24:12

@kukatr: köszi, akkor majd bepótoljuk. Viszont kipróbáltam: ne keverjétek a malibut jégerrel... nem volt más itthon gondoltam kipróbálom. Nem jó :D

hana 2009.05.26. 19:39:00

@DragonZ: oh, el is pirultam.

Meg, meg. Válaszoltam is. :)

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.26. 19:46:11

@qsecofr: bazeg összeszedem magam és átmegyek. Hát ezt már nem tűrhetem. Sógornő amúgy is szólt, hogy ma nem iszunk, mert csúnya rossz expasi felszabta az arcát.

Teasing Angel 2009.05.26. 19:49:50

@ratatüj: dokumentáljátok már! elő-tarda randik, mvj-zések, egyebek.
egyszer majd komoly értékük lesz, mint mozgalmi emlékeknek :D
na jó mulatást

hana 2009.05.26. 19:53:52

hahahahaha, jah. Képekkel tűzdelt dokumentációt!

Te nathanp, Te nem tudtad mit szabadítasz a világra ezzel a bloggal. :D

Celtic 2009.05.26. 19:55:06

@ratatüj: Je, en is igy vagyok. Jovo hetre osszeszedem magam es vegre atmegyek a valszam vizsgan, nem turhetem, hoyg ez miatt bucsuzzak a sulitol. Bar -mint -Feco- irta - vegso esetben Solyomnak is irhatok :)

Teasing Angel 2009.05.26. 19:58:31

@Celtic: indán írtam, még napközben. béna az az üzenetküldés,na

Celtic 2009.05.26. 20:08:44

@Teasing Angel: jaja. De ide nem irom ki inkabb az emil cimememet :)
Sajna, a regi leveleidben is a felado csak ecceru inda@inda.hu :(

DragonZ 2009.05.26. 20:29:42

@qsecofr: irigyellek a piálás miatt.
Bakter mostanában annyit dolgozok, hogy már kezd az ivás rovására menni. :(
Na azért most még befigyel majd egy kis bor dolgozgatás közben.
Nem akarok a sok munkából rendszert csinálni, jókedvű iddogálásból annál inkább, szóval hagyj egy kis jégert legközelebbre is. :)
@hana: elpirultál??? ezt olvasva én is. :D

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.26. 20:31:27

@qsecofr: Embör, jelentkezzél, vaz, mer' ha nem zuhanunk neki, semmise lesz belőle. Több irányból nem tudlak cseszteti.
Tudja valaki qsecofr közvetlen elérhetőségét? Ide is adja? Priviben is jó.

hana 2009.05.26. 20:37:33

@DragonZ: ugye-ugye én is ezt szoktam mondani. Szerencsére a főnököm is legalább annyira szeret sörözni, mint én. :D

jah hát érted, ha ilyeneket mondasz, elpirulok, hogy miattam is, meg minden. :D

Muszáj leszek jó kislány szerkóban csapatni. :D

kukatr 2009.05.26. 20:56:50

@qsecofr: jaja, a sunnyiban úgyis iszunk, szóval majd valami afterban bepótolhatjuk.:)
próbáld a móka koktélt: 2dl sör + 2dl bor + 5cl tömény + 5cl másik tömény
@Celtic: mit tanulsz?

DragonZ 2009.05.26. 21:08:06

@hana: az én főnököm is szeret sörözni, de sajna a meló az első.
Miattam ne jó kislány cuccban gyere, tőlem jöhetsz iskoláslány, nővérke, vagy valami hasonló szerkóban is. Csak domina ne legyél. :D

Celtic 2009.05.26. 21:47:48

@kukatr: Muszaki info. Vagy mernok info. Valami ilyesmi az aktualis neve.

Az tulzas, hogy tanulok, probalok atevickelni a vizsgakon. Najo, van 1-2 targy, amiert erdemes csinalni (meg persze a papir, az a draga jo papir...)

Valoszinusegszamitas vizsga, uccso lehetoseg meg szoftver szigorlat, ami halal, de utana nagyobbreszt mar tenyleg emberi targyak jonnek.

kukatr 2009.05.26. 22:17:29

@Celtic: akkor sikerült egy majdnem 'szakmámbéli' embert is találnom itt Tardán. lényeg, hogy tétékás vagy, rossz ember már nem lehetsz.:)
szerencsére nekem még nem kellett semmit se harmadjára felvennem, de azért én se sietem el...:))

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.26. 23:01:49

Hát ez a csávó nem jelentkezett, pedig megadtam neki a telefonszámomat is. Az meg nem semmi, azt még az Angyal is csak akkor tudja, ha utánanézett.

hana 2009.05.26. 23:14:26

@ratatüj: látod, látod, ha nekem adtad volna meg a számod, ilyen nem fordult volna elő. ;)

Teasing Angel 2009.05.27. 05:32:07

@Celtic: @Dreamair: na feltettem a felhőt a gyüttmentmap-re. nem is volt nehéz :D

Celtic 2009.05.27. 07:05:22

@kukatr: Oh, azert van a "szakmambeli" emberek kozott is jopar elviselhetetlen vagy csak egyszeruen idiota.

Mar rajottem, hogy hogyan tudok atmenni: egyszeruen vegre a minimalisnal tobb idot szanok ra, nem eleg, hogy ket ora alatt ujra atolvasom az anyagot, hanem nekiallok gyakorolni, 1-2 peldat megoldani, barmennnyire irtozom tole.

Celtic 2009.05.27. 07:07:06

@Teasing Angel: Latom :) Szep hosszu labakat logazol :)

Egyebkent az "Egyuttmukodes" gombbal lehet uj cimeket hozzaadni.

qsecofr 2009.05.27. 08:10:57

Nah gyerekek bocs. Tegnap összekevertem a malibut meg a jégert és... nos volt 2 giroszmaradványos róka, utána meg szunya. Ráadásul még az íze is szar volt. Pluszba mivel asszonyé volt a malibu majd számolhtaok el vele, hogy hova lett, vagy vennem kell nagyon gyorsan még ma :D

Tehát ez volt dióhéjban tegnap.
Ja és mivel 10 órát aludtam legalább nem vagyok másnapos :D

LuPuS 2009.05.27. 08:16:49

@qsecofr: Tartalmas este ,nálam csak egy jó rozé fröcss volt :D

DragonZ 2009.05.27. 09:35:16

@qsecofr: Nekem egy kis villányi száraz vörös bor csúszott le. Viszont én nem sokat aludtam, így bár másnapos nem vagyok, fáradt igen. :(
Ráadásul hosszú még a nap, főleg mert este BL döntő lesz, amit meg sörrel fogok kísérni.

FritzTata 2009.05.27. 09:53:58

szép jó reggelt.

Én tegnap nem mertem inni, ma már muszáj részt vennem testedzésen, és edzőim kevésbé tolerálják a másnaposságot :-(

Mer ugye ha már iszik az ember, akkor igyon rendesen :-)

hana 2009.05.27. 09:54:16

na jó, nekem még egy sör se volt...

Teasing Angel 2009.05.27. 10:08:41

@Celtic: öööö. elrontottam valamit?

Legolas9 2009.05.27. 10:10:57

a mexokott szprájtos becks-ek. hétköznapi kocsmai estek sajátos velejárója :)

Legolas9 2009.05.27. 10:38:47

Köcce +! Csak nem t'om szerkeszteni. Mééér? Láma-e vagyok?

Legolas9 2009.05.27. 10:41:11

Láma vpltam... +csináltam. "Bocs. Mozog a lámpa. Bocs."

Miss Marple 2009.05.27. 11:41:22

Az utolsó kétszáztíz komment sajnos kissé eltért az eredeti témától. Ezennel visszakanyarodom.

A poszt elején még csak egyszerűen átéreztem a kínos feszengést, ahogy a két fiatalember nagyon igyekszik felnőtt barát lenni... Meg ahogy a nőik segge bekezdésről bekezdésre nő... Szörnyű, de vicces a kispolgárosodást látni a valahai főlaza partipofikon!

A vidámparki részen már hangosan röhögtem. A befejezésen pedig konkrétan mindenem csorgott!!!!

Te tudsz valamit, np.

ratatüj - az édes vadállat 2009.05.27. 11:42:48

A bűnös mindenit, akkor csak én nem ittam tegnap. Na jól van, majd ma.

Teasing Angel 2009.05.27. 11:46:28

@Miss Marple: igen. végre megint egy tökéletes poszt volt.

Celtic 2009.05.27. 11:57:51

@Teasing Angel: Dehogy, csak orulok, hoyg latlak :)

qsecofr 2009.05.27. 12:03:08

@ratatüj: pedig a az MV nagyon finom volt :D

Pajtás 2009.05.28. 18:47:37

Egy ilyen vidámparkos story-m nekem is van, csak az kicsit állatabb:D Mi még egy lengyel csoporttal is lespanoltunk, majd a forgószékkel eldobattam magam a falig, majd levezetésként a sokadik "gyerek eke" után pancsoltunk egyet a csónakázótóban majd mint az ázott verebek elsétáltunk a nyóckerbe a csepregi útig.

Celtic 2015.10.11. 18:22:00

Uj post? Kismisi mar hateves lehet...
süti beállítások módosítása