Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Panorámás tulaj - a tatai Deutsch Viktor, elég ismert arc, sok biznisze van a környéken - egyik spanja fotosopolta ezt a kezdetleges Panoráma-póló designt.

Kérdeztétek, hogy hol lehet ilyet újítani. Az van, hogy a sima jegy ötszáz, ha valami veretős DJ jön ezeröt és plusz egy rugóért kaphatnak a csókák ilyen pólót. De, hogy nektek ne kelljen azért elmenni bulizni - meg lehet, hogy pofán is lennétek baszva, ha vendégként nem fogjátok vissza magatokat, azt meg nem akarom - itt van a felirat, azt' lehet gyártani sajátot, ha úgy érzitek.

panorama.ai - panorama.eps - panorama.jpg

Viszont! Meg lehetne oldani okosba' egy ilyen zártkörű veretést egy pénteken, a Deutsch nem kérne terembért, ha terveznénk neki új pólót. Szóval ha van painted vagy fotosoppod, meg terveznél új Panoráma pólót, itt az alkalom. Megszavaztatjuk a helyi arcokkal, meg a kommentelőkkel, azt' az első kettő hivatalos póló lesz. Lóvé nincs benne, csak a dicsőség.

A Deutsch már szeretné ezt a tavaszi szezonra, amikor nyit a koktélterasz, szóval mondjuk április 1-ig van a határidő, aztán meg a szavazás.

Ide lehet küldeni a pályázatokat. Az lenne a zsír, ha vektorosban meg pólóra szerkesztve is jönne, utóbbi esetben a kis műgrafikus pöcsnek nem kellene görcsölnie vele. De ha valaki word-ben nyomja, az is jó, az ötlet a lényeg, basszátok meg!

Ha van kérdés, kommentbe' jöhet! Hajrá, gecók!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarda.blog.hu/api/trackback/id/tr33999585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2009.03.13. 18:35:42

van egy szitás spanom:)
ha kő, tudunk veretni "okosban"...........
csak az a kérése, hogy ne ratyi kínaira!!!!
ez FONTOS!!!
-nathanp- keress privibe, oszt mindenkit YO-l lehúzunk, csak a mászl-tibi meg ne tugyja!!!
-tényleg keress-

feltételes reflex 2009.03.28. 13:01:41

fákk, valahogy nem tudtam letölteni egyiket sem, lehet, hogy én bénáztam.

kaphatnék mailben egy eps-t vagy ai-t?

golyo1974 2009.03.28. 15:48:20

@feltételes reflex: tök egyszerű, Prt Sc SysRq billentyűt megnyomod,ha látod a tardai feliratot, aztán átmész a paintra ott beilleszted kivágod és elmented!!! SZERINTEM De ha szépen kéred átküldöm neked :-)))

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.03.28. 16:58:07

@golyo1974: hát apa, reflex le fog ugatni szerintem, mert nyomdakész high quality file-okra vágyik,
@feltételes reflex: az ai meg az eps meg nem tudom, hova tűnt nálad, jobb egér new window letöltés, várakozás, download gomb, azt' jön az mint Kockának a backflash! :)
de elküldöm

feltételes reflex 2009.03.29. 01:16:10

@golyo1974:

szépen kérem, ugyanis az általad leírt menet kurvára nem alkalmazható az én mac-emre, lehet az is, h emiatt volt az elakadás...:)))))

feltételes reflex 2009.03.29. 01:21:00

@nathanp:

csak a nyálam csorog, hehe.

nem tűnt sehova, bejött szépen, én meg kattintottam, hogy download, aztán rohadtul nem történt semmi, se backflash, de még egy nyavalyás alert se, semmi. várakozás tesztelve, mivel szokás szerint otthagytam a gépet bekapcsolva, online.

na, mindegy, ha valaki elküldi, hálás köszönet.

szatyi 2009.03.31. 17:56:01

Nyomtam dizájnt, úgy látom utolsó pillanatba. Belépő azér jár?

szatyi 2009.03.31. 22:19:11

Van még egy ötlet, azt most ideteszem, holnap meg megcsinálom ha nem késő még:

NEVE(R)GO'

apróbetű alatta:
TO PANORAMA CLUB TARDA

feltételes reflex 2009.04.04. 12:23:11

Nathanp, nézz mailboxot!!!!

Nálam eddig a szatyi-féle NEVE(R)GO a nyerő :)))

hoel 2009.04.04. 17:45:57

Nekem is a nevergós tetszik.

jo.e 2009.04.04. 21:19:30

Sztem Feltétles Reflex 5.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.04. 21:52:34

@feltételes reflex:
örülök, hogy a múzsád lehettem, cö-cö-cö... :)))
esetleg még egy ilyen tardai főiskolást is lehetne: 'bubo bubo cupropenis high school tarda' vagy valami...

Miss Marple 2009.04.04. 21:55:43

Feltételes Reflex 1 - ez egyértelmű.

És gratula a sok fékezhetetlen agyvelejű nyúlnak.

jed 2009.04.04. 22:58:06

Még egy szavazat Feltételes Reflex 5-re.
Vagy mindegyikből kérek...

4EsT 2009.04.05. 08:47:25

NEVE(R)GO!
Szerintem is :)
süti beállítások módosítása