Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

nathanp 2009.03.12. 07:00

Huszonkilenc

A közértes Varga kirúgta a Magdit, mert a picsa bejelentette neki, hogy nincs több töcskölés a Ducatóban. De várjál, beszarsz miért, mert összejött a Misikével. És szerelmes. A gyíkarcú, tikkes Pokk Mihályba. Eleve így hívja, Mihály, mer' a Misike olyan degardáló. És Tardamajoron dúl a lamúr a tetőtérben.

Nem indult ilyen kereken a sztori, mer' a horvát túra után a Misike egy ideig pihentette a dolgot, de aztán a picsa nagyon nézegetett felé Panorámában a retró bulin egyszer, meg a funkypénteken másodszor, azt' gondolta, lehet belőle mégis valami. Hát annyi lett, hogy a csaj áthívta mahóniázni egy hétvégére, ami geci egy meló, de ezt a Misi csak utólag tudta meg. Még a Magdi nagyfaterja ültette tele a kert végét azzal a szarral, így ősz táján aratják vagy mi a fasz, aztán elpasszolják a virágosoknak halottak napja előtt. A Magdi muterja már nem nagyon bírja, viszont a csajé lesz a lóvé, amit kapnak érte, a sóher Varga meg nem fizette túl őt sose', gondolom béren kívüli juttatásként szopatta meg kúrta szerencsétlent, mintha az olyan főnyeremény lenne. Misike persze nem mert nemet mondani, mer' akkor felejtős a sztori, szombaton áttekert Majorra a majdnem zsír új kék Rebook cuccában, össze volt rakva rendesen, mosott séró, vágott köröm, meg minden. A Magdi elfelejtette mondani, hogy kurvára szúr ez a cucc, és az a meló, hogy a bokor száráról metszőollóval le kell vágni az ágakat. Nem keveset.

A Magdi puszival köszönt, meg mondta Misinek, hogy tök rendes, hogy eljött, meg kér-e jeges teát vagy sört, persze az arc imponálni akart, szóval teát kért, meg mikor meglátta a mahónia-dzsungelt, egy melóskesztyűt. Tenyérre nem gyúr az ember, így az L-es kesztyű, ami volt, már akkor leesett róla, mikor leengedte a karját, azt' úgy meg elég nehéz melózni, baszod, hogy eleve belülről kapaszkodik a kesztyűbe, szóval hagyta a faszba, nagy vagányan nekiállt termitárokodni puszta kézzel. A Magdi beszélt hozzá, hogy mi vele a helyzet, meg volt-e még nyáron valahol, de csak egy darabig, mer' a Misike csak sziszegett, meg krvákfszát-ozott, ahogy szurkodta össze a kezeit, meg cincálta szét a susialsót. Néha még tikkelni is elfelejtett a fájdalomtól, de kemény csávó volt, késő délutánra megmetszette az egész kibaszott ültetvényt. A csupa sebes kezével enni sem nagyon tudott a hálából készült vacsorából, szóval a Magdi adogatta a szájába a sajtroppancsot, meg a kecsöpbe mártogatott sztékburgonyát. Na itt kezdődött el valami.

Aztán Misike a következő héten elhívta Vértes Plázába, hogy megy a muterjának venni valamit születésnapjára, menjenek együtt, meg egyenek a Mekibe', meg minden, vagy négy órát ott lógtak együtt, a Magdi mesélt mindenfélét, hogy a Gabika a közértben így meg úgy, meg hálákodott a Misinek a mahóniázásért, és hogy a pénzből szívesen beiratkozna egy ilyen körömépítő tanfolyamra, vagy kozmetikusira, még nem tudja, de vonzza a szépségipar, ez meg tetszett a Misinek, aztán a Mekinél beszólt két ilyen kis fasz, hogy milyen dudák, geci, kiszopogatnám őket, ezt tuti a Magdira mondták, mert mellbőségben télleg' ott van, aztán a Misike visszaugatott, hogy anyátokét, de elég keményen, azt' a két csóka be is kussolt, és a Magdinak egyre jobban csillogott a szeme.

Aztán a kocsival ahogy jöttek haza, meg ment a rádió, megszólalt az a Meat Loaf szám, vágod, az a nyálas szar, és a Magdi a Misike combjára tette a kezét, és akkor a Misi lehúzódott kettősvillogóval, és a Magdi először mondta, hogy Mihály. Elkezdtek smárolni, először csak olyan bénán, de aztán egyre jobban, a Magdi nyögdécselt, hogy jaj Mihály, a srác nem tudta, most mit kellene csinálni, kinyalni valahogy vagy kézzel megcsinálni, mert úgy remegett a csaj, hogy biztosan igényli, de aztán nem lett semmi, mert szemből is jöttek néha, meg a sebváltó is útban volt.

Másnap átment a srác Majorra, a Magdi konkrétan megbaszta a tetőtérben, meg rákérdezett, hogy gyúr-e. A Misike, hallod, szárnyakat kapott, reggelig vagy négyszer felállt neki, és olyan férfiasan nyomta, hogy kezdte magát tényleg Mihálynak érezni. Hatkor dudált valaki a ház előtt, ez a Varga volt, a Magdi küldött neki egy SMS-t, hogy menjen el, a Misi vitte be hétre a boltba, ott a Gabika miatt nem volt téma, hogy miért nem jött ki a Ducatóhoz, de aztán zárásnál, ahogy ott forgolódott a Varga, meg rendezgette a farkát a farmerban, a Magdi előhozakodott neki a dologgal, hogy jönnek érte, és ezentúl majd máskor is jönnek érte, meg hozzák is, ha érti a Varga, mire gondol. A Varga mondta, hogy semmi gáz, gyere egy kicsit a raktárba akkor, de a Magdi mondta, hogy raktár sincs többé, így lassan a Vargának is leesett, mi a stájsz. Azon a héten még nem szólt semmit, de pénteken elküldte azzal, hogy nem megy úgy a bolt, hogy maradhasson.

Ekkor már a Misike félig oda volt cuccolva Majorra, átvitte a mini-hifit, meg a fogkeféjét, szóval már benne voltak ebben a járás dologban, azaz dugtak, mint a nyulak, és találtak egy körömépítő tanfolyamot a Szuperinfóban, ahová a Magdi elkezd majd járni.

A Misi bejelentette az ultra spanjainak, hogy ha indul a szezon, kiviszi a csajt Tarda meccsre. Azért ez nem semmi, bazmeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarda.blog.hu/api/trackback/id/tr70996443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celtic 2009.03.12. 07:09:42

Mihaly feltort! No es gyuras, meg a vegen beiratkozik egy szamitogep-kezelo tanfolyamra. (Nehogy mar a no legyen az okosabb, baszod, Misikenek is jar egy tanfolyam!)

Celtic 2009.03.12. 07:12:18

Egyebkent szornyu, de a blog hatasara mar a melohelyen is igy beszelek:
"Baszod, Zsu, kijossz cigizni, genya?" Ami ugye nem tul szep egy nonek mondva...

Edie Britt 2009.03.12. 08:05:43

@Celtic: az semmi! Egyszer már nekem is kicsúszott a számon, hogy "baszod". És én nő vagyok... :)

Celtic 2009.03.12. 08:23:29

@Edie Britt: Hat ja, nalunk az ugyvezeto asszony letiltotta a csunya beszedet, foleg, ha valaki telefonal (marmint nem a telefonba, hanem ha vki telefonal, akkor a tobbiek ne beszeljenek csunyan, barmennyire felidegesednek valamin), ami azert erdekes, mert ot no van az irodaban
:) (En vagyok a hatodik szemely, csak en nem vagyok no)

Edie Britt 2009.03.12. 08:45:43

@Celtic: De rossz dolgod van :) Körülöttem meg sok a pasi, de igyekszem nem átvenni a káromkodást. Ebben a tardai sztorik nem segítenek...

anti-reklamator 2009.03.12. 08:47:16

Hát ez nagyon szép lett... Majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet a szemem sarkában, szipp-szipp :)
Misike férfi lett! Hiába, mint az öregek a padon:
- Basznyak a kutyák!
- Mit mond???
- Basznyak a kutyák, he!
- Ja, ja, tavaszogyik mán!

tomi888 2009.03.12. 09:00:25

A két legdurvább rész a funkypéntekek és az, hogy Misike átvitte a mini-hifit Majorra :D:D:D:D

pityke8 2009.03.12. 09:09:26

A Misike a Pokk Krisztián öccse?

Edie Britt 2009.03.12. 09:13:19

Mihályra miért nem lehet szavazni a legzsírabb arcok között?

S.Attila · http://olvasoterem.com 2009.03.12. 09:24:11

a fordulópont: "és akkor a Misi lehúzódott kettősvillogóval, és a Magdi először mondta, hogy Mihály" - nagyon nagy :)))

rgranc 2009.03.12. 09:27:25

@anti-reklamator: papjancsi!

- Tavaszodik...
- He?
- Mondom tavaszodik...
- Mit mond?
- Tavaszodik!
- Nem hallom, mit mond?
- B@sznak a kutyak!
- Ja! Tavaszodik!

trash E46 2009.03.12. 10:03:20

hát ez nagyon büntet :D :D

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2009.03.12. 10:37:16

"kezdte magát tényleg Mihálynak érezni"

ez mekkora :D:D

hoel 2009.03.12. 10:41:31

@Celtic: Baszki, azt hittem csak én vagyok igy ezzel, a múltkor már a hitvesemet úgy hivtam, hogy akkor jössz-e gecó? DDD

Celtic 2009.03.12. 10:41:34

@Edie Britt: Ja, hat nem egyszeru az eletem :) De parszor mar kozoltem a lanyokkal, hoyg "Libagagogas nem hallik az egig". Akkor vagy tiz percig nem allnak szoba velem, de utana megint nagy a baratsag :)

Egyebkent nem szoktunk karomkodni, kotoszokent vagy megszolitaskent meg foleg nem, de ettol a blogtol en is rakapok :)

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.03.12. 10:45:16

@Celtic: @hoel: @Edie Britt:
na ne basszatok fel agyilag! tessék szépen beszélni! :D

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.03.12. 10:52:31

@Edie Britt: Egyetértek veled én is Mihályra szavaznék:)
Mert Mihály egy terminátor..élő szövet a fémvázon:D

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 11:05:53

igazi romantikus láv sztorti, ilyen is kell!
legjobb rész:
"Tenyérre nem gyúr az ember, így az L-es kesztyű, ami volt, már akkor leesett róla, mikor leengedte a karját, azt' úgy meg elég nehéz melózni, baszod, hogy eleve belülről kapaszkodik a kesztyűbe, szóval hagyta a faszba, nagy vagányan nekiállt termitárokodni puszta kézzel. "

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 11:07:15

ja egyébként póló mikó lessz?

Edie Britt 2009.03.12. 11:07:18

@nathanp: Pont te mondod, baszod? :)

@Fricsek: és micsoda lehetőségek rejlenek benne!

Celtic 2009.03.12. 11:41:49

@Pilgram: Igen, a "tenyerre nem gyur az ember" nekem is vizualis sokkot okozott :) Kb. mint a lotyogo biciklisgatya :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.03.12. 12:33:52

:D a kesztű....én itt elakadtam!

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 12:40:50

@Celtic: egyébként meg ez nem teljesen igaz..csaj mentes időkben igenis lehet gyúrni tenyérre is :D

Gabor30 2009.03.12. 12:50:30

Napot!
Még nem komenteltem egyszer sem, csak csendben olvasgatom izomtibit, tardát, szlenget stb. Élt bennem a halvány remény, hogy nem csak az én beszédstílusomat változtatták meg ezek a blogok :D. Celtic, Eddie Britt: visszaadtátok a reményt.. :D
Tisztára koncentrálnom kell, hogy ne káromkodjak csúnyán, kötőszó jelleggel. Még nathanp blogja előtt, izomtibi hatására kezdődött ez a jelenség... Ülök a vonaton és a telefonba megjegyeztem vkinek: és mit basszak vele? Néztek rám furcsán..

greggrant 2009.03.12. 12:55:43

Miaz, hogy Misikére nem lehet szavazni a legzsírabb arc kategóriában?! :D

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.12. 13:07:41

és egyáltalán..., meddig lehet szavazni?
mi a határidő...?
mer' itt még sok ám a bizonytalanság a tardai arcok körül... :))

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 13:27:50

főleg ha mennek haza panorámából..

Pepin bácsi 2009.03.12. 13:44:12

Mihály király !
A kesztyűbe kapaszkodás az nekem is odabaszott rendesen gecc !

sunblind 2009.03.12. 13:51:51

... de télleg, már nálunk a pokkerezéskor a haverokkal is egyre gyakoribb, hogy csapjad má ki mid van, baszod. :D ... tegnap úszás közben a széchenyiben meg eszembejutott a múlkori posztból a pezsgővásárlás 'zerötbő, és majdnem ott fulladtam meg baszod. :D

Pippike 2009.03.12. 13:59:36

Én speciel szerelmes lettem a blogíróba. Kérem vegyen feleségül.

mbenedek 2009.03.12. 14:00:38

"a Magdi konkrétan megbaszta a tetőtérben" nekem konkrétan :) itt akadt le a gépszíj.
Az a jó, hogy én is ismertem olyan srácot, akit konkrétan megbasztak a tetőtéri (irodánkban)... mert olyan kismisi volt, hogy nem akart kedvezményezni pedig egyébként úgy kellett elugrani a hőgy elől :)

adat 2009.03.12. 14:09:52

"belülről kapaszkodik a kesztyűbe"

na itt leköptem a monitort kolával!

:D

Edie Britt 2009.03.12. 14:16:18

@Gabor30: Edie... nem Eddie. Akkor fiú lennék.

@sunblind: na, ezt is jó hallani. Én a redőnyt fejeltem le az erkélyről befelé jövet, mert a hamutállal golyóndobós sztori villant be. :)) Leültem nevetni kicsit. Olyan jó volt :)

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2009.03.12. 14:33:19

"Aztán a kocsival ahogy jöttek haza, meg ment a rádió, megszólalt az a Meat Loaf szám, vágod, az a nyálas szar, és a Magdi a Misike combjára tette a kezét, és akkor a Misi lehúzódott kettősvillogóval, és a Magdi először mondta, hogy Mihály."

:_D

különben magam sem beszélek ám olyan szépen mint lánykoromban, aztán ez a blogkör itten valóságos verbális továbbképzés, vissza a gyökerekhez, csak úgy stílusosan, stb. stb.
ez ám a szociotrip.

4tuna · http://veletlenek.blog.hu/ 2009.03.12. 14:39:09

rendezünk Tardai Szépkáromkodási versenyt?
A kesztyűbe belülről kapaszkodás nagyon konkrét, mivel ilyet már én is csináltam :D

lacivagyok 2009.03.12. 15:45:33

Nekem van arra Tatabánya felé ismerősöm, és tényleg így beszélnek a srácok a kocsmában. Azért ér fülig a szám, baszod, mert ez teljesen hiteles :)

TeasingAngel 2009.03.12. 15:50:50

édes mézes volt :D
zsenge lány koromban én krumplit kapáltam a vidéki barátomék telkén a családdal. brrr

Gabor30 2009.03.12. 15:53:56

@adat: Mea culpa...
termitárokodjon meg engem Misi....

Gabor30 2009.03.12. 15:55:03

@Edie Britt: Mea culpa...
termitárokodjon meg engem Misi....

bocs adat... ez nem neked ment az előbb :-)

hoel 2009.03.12. 16:05:33

@Pippike: Pippike, erről lecsúsztál, a blogiró engem vesz feleségül. Baszod és bibibiiiii.

Edie Britt 2009.03.12. 16:18:55

@Gabor30: okés, önostorzás elfogadva. Kellemes hétvégét mindenkinek!

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 16:29:38

@sunblind: szecskában úszkálol? sikeres vagy-e?:)
mondtat első része amerikai pite, a második a tudálékos, naggyon jó, taps taps.
aztán a Mekinél beszólt két ilyen kis fasz, hogy milyen dudák, geci, kiszopogatnám őket, ezt tuti a Magdira mondták, mert mellbőségben télleg' ott van

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 16:30:15

@hoel: nekem meg az öcsém, jó? együtt voltunk nátánnal vájton, jó??

pblue · http://www.savingprivateblue.net 2009.03.12. 16:44:59

szakitani fognak a picsaba, mert hiaba gyur a misike meg lett ilyen baszoisten, attolmeg ugyanaz a muja kis fasz. mar bocs hogy unnepronto vagyok.

vagy ami megdurvabb, ha osszehazasodnak, azt egymas mellett savanyodik be ez a ket szerencsetlen.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.03.12. 17:07:17

Nem, a legzsírabb rész ez:

"A Misike, hallod, szárnyakat kapott, reggelig vagy négyszer felállt neki, és olyan férfiasan nyomta, hogy kezdte magát tényleg Mihálynak érezni."

:DDDDDDDDDDD

Egyre jobb a blog, bár a kezdés se volt semmi. (Én mindig is káromkodtam, de a Közterület Fenntartónál kezdtem.)

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.03.12. 17:22:50

szép dolog a szerelem, csak az a ronda baszás ne volna!...

aztán majd viszontlátjuk a történetet 2 hónap / év elteltével a szakítósblogon, hogy misike nem volt katona...

vagy a munkahelyi terroron, hogy kirúgta a főnök, mert nem akart többet szopni...

hoel, pilgrim, lécci ne itt vezessétek le a családon belüli erőszakot...

basszamegajegesmedve, most veszem csak észre, milyen modoros vagyok, mindenhová hárompontot teszek a mondat végére...

hoel 2009.03.12. 17:22:55

@Pilgram: Na, te is beköltözhetsz vladi nagymuter házába Tardára. 6 milkó lesz.Baszod, vágod.

diktatorikus kleptokrácia 2009.03.12. 17:41:40

gondolva az ínséges időkre is szívesen viszontlátnám majd tiboru és nathanp könyvét nyomtatásban, baszod. oszt' majd elküldjük Mihálynak meg a többieknek is, hogy legyen a polcukon olvasnivaló

Pilgram (törölt) 2009.03.12. 17:44:04

@hoel: honnan írnék máshonnan, baszod? a padláson vagyok, laptop az ölbe', mer csak eddig tudtam egyelőre behúzatni jupiszis dobozbó az ingyennetet, idáig ért el az utp kábel, de már dolgoznak rajta a fiúk :)

Pippike 2009.03.12. 17:59:18

@hoel: Na baszod...akkor megvárom azt, hogy elhagyjon téged. Nekem van időm.

gabeszkó 2009.03.12. 18:12:10

miféle cégeknél dolgoztok ti? hogy-hogy nem lehet káromkodni??? az én kollégáim kimondottan igénylik, hogy ízeseket káromkodjak.

Miss Marple 2009.03.12. 18:26:24

@pblue: Semmi érzéked a romantikához. A mulya meg elypszilon.

@nathanp: Már bánom, hogy nem kértem előbb egy ríkatós sztorit, mert akkor azt hihetném, ezt azért írtad... :) Látom, menyasszonyod meg testvéred lett már, lehetnék az anyád esetleg? :) :) :)

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.03.12. 18:37:56

"olyan férfiasan nyomta, hogy kezdte magát tényleg Mihálynak érezni."
Nekem ez a maiból a leginkább befutó.
Hajrá Tardaország, hajrá tardák!

TeasingAngel 2009.03.12. 18:42:45

amekkora rajongó tábor alakult itt ki, szerintem a "tardák" és hasonló hamarosan saját jogán felkerül a szlengblogra

gyutyka 2009.03.12. 19:03:37

Nagyon tetszett.Köszönöm.Baszod.

újmájashurka 2009.03.12. 19:43:53

NAGYOJÓ DE A LEGJOBBAK A KOMMENTEK!IGAZÁN JÓKAT NEVETTEM


4

hoel 2009.03.12. 19:56:11

@Miss Marple: Anyósról nem volt szó. Baszod.

gelsystem 2009.03.12. 19:58:46

disznyaó-ölés mikó lessz?

Pippike 2009.03.12. 20:13:52

szépkiscsalád lesz ez

Pippike 2009.03.12. 20:16:39

reTardált...háh,micsoda elsöprő humorPipi vagyok

Miss Marple 2009.03.12. 21:14:45

@hoel: Sosincs róla szó, oszt mégis mindig ott van.
@gelsystem: Húha, te nem tudod, micsoda lecsóba csaptál bele!...

feltételes reflex 2009.03.12. 21:20:35

ezen a héten ez a csúcs!!!

a kesztyűbe belülről kapaszkodás külön ütött. mit is mondhtanék többet, mint : sok boldogságot az ifjú párnak!!:-)

feltételes reflex 2009.03.12. 21:23:36

@Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és:

jó, de Teszkóba' már fogadjunk, hogy voltak, meg óvszert is vesznek. Egyelőre.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.03.13. 00:33:22

Ez igen, baszkikám, jól megy ez a romantikus vonal! :)

Pilgram (törölt) 2009.03.13. 00:51:00

@feltételes reflex: no csak semmi szakítósblog, okés? baszod.

Pepin bácsi 2009.03.13. 07:25:45

nem lesz Harminc ?
akkor minek keltem fel ?
baszod

feltételes reflex 2009.03.13. 12:43:50

@Pilgram: tehetek én a paraméterekről, baszod? :)

nathanp · http://loscatrachos.blog.hu 2009.03.13. 12:48:15

ez a baszod csúnyán beépült pontként, basszátok meg. :D

macskabicska 2009.03.13. 16:24:07

Nem is tudom.. nekem eddig nem tűnt fel a csúnya beszéd. annyira nincs is sok.

Miss Marple 2009.03.13. 16:42:33

@macskabicska: Hááát azért akkor talán kicsit felületesen olvasol... Persze kinek mi a sok.

KÁJZERSZÓZE 2009.03.16. 08:12:36

a múlt héten olvastam ezt a (re)tardált történeteket. tiszta beszarás.

Király a blog, Mihály nagyon kemény csávó lehet.....

Saját sztorim is van, ukrán csávó, aki kurvára jólnevelt megkérdezte:
-Légyszives meg tudnád mondani mennyi a pontos idő BAZMEG?

Celtic 2013.03.13. 13:32:15

Amiota nincs Tardan uj post, en sem "baszod"-ozok mar :(
süti beállítások módosítása